Leah 16 månader!

Tiden går så förbaskat fort och nu medan jag inte bloggat så mycket de senaste månaderna så har jag inte skrivit så mycket om Leahs utveckling, men nu så är det dags, skruttan blir ju 16 månader idag!
 
 
Leah 16 månader:
-Springer omkring förfullt.
-Klättrar, klättrar och åter klättrar.
-Vet precis vad hon inte får göra, och det gör hon hela tiden :P
-Blir bättre och bättre på att äta själv.
-Ordförrådet växer hela tiden och hon kan nu säga, mamma, pappa, vovve, titta, dää (där), Leah.
 
Ja hon kan massa mer saker nu men jag orkar inte skriva ner allt.
 
Aja, det var lite om hennes utveckling det, nu ska jag ta och glo på Buffy med J :)

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

kul att du är med i tävlingen =)
lycka till!

2012-10-07 @ 10:34:01
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0