Vinterskor

Hejhopp!
 
Igår fick jag äntligen tummen ur och beställde ett par vinterskor till Leah!
Har letat efter ett par bra skor i rätt storlek länge, visst finns det en hel del men tyvärr så kostar de oftast multum. Jag förstår inte hur ett par barnskor kan kosta lika mycket som skor till en vuxen, och ibland mer...
 
Men nu har jag som sagt äntligen hittat ett par som både jag och Jimmy fastnade för, till kanonpris!
 
bild lånad från campadre.se

Skorna kommer härifrån och vill ni också fynda skor eller annat så klicka er in på länken!

Kommentarer
Postat av: Sojka

Vad kul att du är med och gissar! :D Kram

2012-10-21 @ 16:11:40
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0