BM-besök - igår

Igår var jag till barnmorskan, klarade mig inte från stick i fingret den här gången, tyvärr..
Det gjorde ONT, mycket ondare än vanligt på grund av att jag är så uppsvälld och bortdomnad i fingrarna :(

Jag samlar ju som sagt på mig vätska, vilket i sin tur har lett till att jag fått karpaltunnelsyndrom (klicka på länken för mer info)

Aja, det gick iallafall bra hos BM, liten hade vänt sig med huvudet nedåt nu men fortfarande rörlig, bara att hoppas att den vill stanna så nu :)


Resultat
Blodsocker: 8,6
Sf-mått: 33cm
Hjärtljud: 154 s/m
Vikt: +9,6kg fr. hälsokontroll.


Nu längtar jag efter bebis otroligt mycket, självklart för att få ha liten här hos oss, men även för att bli av med dessa krämpor och så vill jag kunna få på mig förlovningsringen igen.

Älskade, älskade unge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0