Skärtorsdag

Egentligen en helt vanlig dag ju, bara det att den tillhör påsken.

Imorse vaknade jag vid 06.30 ungefär och kände att jag inte kunde somna om alls, så jag klev upp och började göra ordning lite frukost på sängen till Jimmy eftersom han fortfarande sov, tror han uppskattade det och det känns ju bra att kunna göra honom glad ibland :)

Efter det har jag bara slappat här vid datorn eller i soffan framför tvn, och nu väntar jag på att Jimmy ska komma hem en sväng.

Liten busar i magen, man känner varje rörelse så himla tydligt, tror liten hade hicka tidigare med, jag har aldrig riktigt märkt av det tidigare så det var lite spännande :)

45 dagar kvar till beräknad förlossning nu med, och snart drar föräldragruppen igång, ska bli roligt att träffa andra som också gått ungefär lika länge!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0