Unga mödrar

Min dag har inte varit den bästa ännu, sur o grinig o irriterad är jag, vet egentligen inte om det är något speciellt eller bara vanliga humörsvängningar..

Har inte gjort många knop alls, mest suttit här framför datorn och kollat på unga mödrar, har kollat klart på säsong 1-4 nu, ja jag har hållt på ett tag med dom, kanske sett 3-4 avsnitt nu idag bara. Säsong 1-10 ligger ute på www.kanal5play.se om någon mer än jag skulle vara intresserad :)

Igårkväll var vi iväg och bytte till sommardäck på min bil, så nu är vi klar med båda bilarna, fick även en ursöt body och ett par byxor till lillen!

Ingen kan nog riktigt ana hur mycket jag längtar efter den lille <3

Nu ska jag ta och slänga ihop nåt käk o sen får vi se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0