13 Augusti 2011

Hejsan!

Idag har jag varit i farten hela dagen och inte alls hunnit med att blogga något.

Först fick vi besök vid halv 1 ungefär, sen var vi in till stan på granngården en sväng och sedan ner på strömmingsleken och kikade, blev hamburgare och mjukglass på stan :)
Sen var vi ut på e-center och handlade lite blöjor och så, därefter åkte vi upp till moster min för att hämta tvätten och Jimmys bil som vi lämnade där igår..

Nu först har vi kommit hem, eller ja, för ca en timme sedan. Leah har nyss fått mat o nu ligger hon här på soffan och "pratar" för fullt. :)

Leah rullade förresten från mage till rygg idag, utan hjälp för allra första gången! *Stolt mamma*

Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på, känner mig lite halvt rastlös.. Sortera tvätt kanske, äh, vi får se..



Leah provar nya kläder

Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

hej! om du var intresserad av en tavla hos mig, så maila mig gärna din adress så skickar jag sedan kontouppgifter för betalning när tavlan är utskriven :)

2011-08-16 @ 15:19:32
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0