18 Augusti 2011

Hej!

Nyss fått händerna fria efter att ha nattat Leah, nu återstår det bara att se om hon somnar ordentligt eller om det blir som igår då jag fick ta upp henne o ge henne lite mer mat, hon somnade tydligen innan hon var mätt först.

På nåt sätt hinner jag inte med något om dagarna nu, trots att jag egenligen inte gör speciellt mycket..

Just nu sitter jag här och inväntar middagen (ja, vi har inte hunnit äta ännu).
Jimmy står och fixar lasange :) Mums!

Här är det herrn i huset som lagar maten allt som oftast, kanske lite bakvänt, men ja..

Märkte idag att Leahs strumpor börjar bli lite små och provade därför nästa storlek (13/15) och dom satt rätt okej, förutom att hon inte fyller ut dom så bra, hon är ju så smal lilltjejen.
Hon har liksom inte de där babyhullet som de flesta småbarn har.. Hon är lång och smal istället.

Aja, nu ska jag sluta babbla, magen kurrar så jag hoppas det är klart snart :)

Jobbigt det här med att åka bil ;)


Åh vad jag älskar dig Leah! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0