Fullt upp

Hejsan!
Har inte alls hunnit med bloggen, det har verkligen varit som rubriken säger, fullt upp!

Igår blev det en stunds sovmorgon och sedan passade jag på att ta ett bad medan Leah sov en stund till, var hur skönt som helst. Var första gången jag badade efter förlossningen, det har liksom inte hunnits med tidigare :)
Sen var vi och hjälpte Sandra att flytta i stortsett hela eftermiddagen/kvällen, var helt totalt slut när vi kom hem.
Men jag provade faktiskt att köra med släpvagn för första gången igår, gick jättebra, trots att jag var nervös!

Idag har vi kört ut släpvagnen till huset och sen åkte vi upp till min moster och hälsade på, mormor och morfar var där också.
Mormor hade hittat massa bebiskläder efter bl.a. mig som hon ska tvätta upp och som Leah ska få sen :)

Körde ut till stenö en sväng nu innan vi åkte hem för att se lite av lyskvällen iallafall, nu är vi bara hemma och Leah sover sedan en stund tillbaka och jag sitter bara och slöar.

Känner att detta inlägg kanske inte blev speciellt intressant men what the **** Det är det jag gjort de senaste dagarna. Nä nu ska jag hitta på nåt med Jimmy, om han vill..

Jimmy och Leah, jag älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0