Helgen

Hejsan och hoppsan!

Har inte hunnit med bloggen i helgen, vet egentligen inte varför men ja..
Leah är såklart prio 1 i mitt liv nu.

I lördags var vi iallafall inne på cruisingen i stan en sväng, Leah var hur söt som helst i sina hörselkåpor :)



Igår var vi hem till min moster och hälsade på, åt lite mat och fikade o bara jäste :)

Idag har vi varit på arbetsförmedlingen och försäkringskassan o grejsat.
Jimmy vart nämligen utan jobb i fredags, surt med tanke på att det innan hade pratats om att han skulle få heltidsanställning efter sommaren.

Passade även på att fråga om jimmys 10 pappadagar som han ännu inte fått pengar för, och om min föräldrapenning som inte heller kommit igång, men nu så har vi båda fått böka med lite papper på plats för att skynda på det hela lite så förhoppningsvis kan jag få pengar nästa månad :)

Nu ska jag nog se om det finns nåt gott här hemma för nu är jag sugen på nåt.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0