Polisbesök

Hejsan!

Igår sov Leah och jag väldigt länge, skönt!
När vi sedan var vaken och jag höll på att amma så ringde det på dörren, Jimmy gick för att öppna och så hör jag han säga: Det är polisen!

Gissa om tankarna snurrade direkt, -vad har jag gjort? -har jag gjort något? -har jimmy gjort något?!
Men dom ville bara höra om vi hade sett en tant som var försvunnen, men det hade vi ej gjort.
Hoppas iallafall att hon kommit tillrätta, jag har inte hört något.


Vill också passa på att säga GRATTIS till körkortet brorsan! :)
Han fixade det igår så idag bjöd vi honom på fika..

Idag har vi varit på BVC men mer om det skriver jag snart i ett nytt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0