9 Augusti 2011

Hejsan!

Nu har vi gjort morgon här hemma med, Leah sover som sagt hela natten (från ca: 22 till 06-06.30 ungefär) sedan vill hon ha mat o sen somnar hon om, vaknar igen runt 10.30-11 för lite mer mat o sen brukar hon oftast somna om och sova till 13-13.30.

Efter så pass mycket sömn vill hon vara vaken med endast små 5-10 minuters nap då och då, så just nu ligger hon och sprattlar för fullt på babygymmet, som dock börjar bli tråkigt för stunden tror jag.

Känner att mina inlägg endast handlar om Leah nu för tiden men det är väl inte så konstigt eftersom att det är hon som är mitt liv.

Nu vill lilltjejen ha mat så nu får jag sluta skriva. :)

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Det är bara roligt att du skriver å berättar om henne:).

2011-08-09 @ 16:24:45
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0