4 månader kvar

Idag är det 4 månader kvar till beräknad förlossning, det är helt sjukt vad tiden går undan, jag tycker fortfarande att det känns som det bara var igår som vi fick veta att en liten bebis bor i min mage och det var ju den 2 oktober!

Idag har jag och Jimmy varit ut till huset och hämtat saker o packat en hel del, nu är vi snart klar med mitt rum, sen är det bara resten kvar..
Efter det åkte vi till mormor och morfar och åt lite mat o fikade o så :)

Nu är jag himla trött så ikväll blir det bara slöa på soffan, nåt annat orkar jag inte hitta på.


Tror dessutom att vi kommit fram till ett fullständigt bebisnamn nu, fast vi måste fortfarande klura lite mer på det ena könet, kan ju vara bra att ha ett namn där med  eftersom vi inte vet vad det är för liten krabat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0