Kaos

Denna dag började med ett halvt kaos, och inte på grund av vädret, tro det eller ej.
Jag och Jimmy skulle till stan för barnmorskebesök och även jobb för Jimmy.

Men det blev som sagt lite kaos, Jimmy var lite stressad när han skulle dra igen bildörren och hann inte få undan huvudet innan dörren kom farandes. Blev en rejäl smäll med bildörren rakt i pannan på Jimmy och det enda jag tänkte var "Jävlar, vart tog den smällen?!"
Blev ett jack på några cm rakt i pannan på honom så vi fick åka på sjukhuset och springa in på varsitt ställe, jag in till barnmorskan o Jimmy in på jouren.

När vi båda var klar och träffades efteråt så hade Jimmy ett stort plåster i pannan och han berättade att de hade limmat såret på honom.
Usch vad jag tycker synd om honom nu, men samtidigt så hade han tur i oturen som de sa på sjukhuset, det var tur att han fick ett rakt o "fint" jack som gick att limma ihop för då kanske han slipper få ett fult ärr mitt i pannan, ett ärr blir det ju såklart men med lite tur så syns det inte så mycket till slut.

Läskigt var det iallafall och jag är nog fortfarande lite darrig o tagen av det.


Älskar dig gubben, alltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0