Bebisnamn

Hejsan!

Lite dålig uppdatering från min sida men ibland har jag bara ingen ork att skriva..

Jag och Jimmy har funderat över barnnamn nu ett bra tag, och äntligen så har vi kommit fram till några som båda tycker om, ett pojknamn och ett flicknamn, eftersom vi inte vet vilket kön vår lilla kickboxer har.
Jag kommer däremot inte att avslöja några namn ännu, får se om vi håller fast vid dessa eller hinner ändra oss innan det är dags.

Det som vi har svårast för är att komma på vad bebis ska få för mellannamn, men det löser sig :)

Jag längtar helt otroligt mycket!

Nä nu ska jag ta en macka o gå o sova, nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Å Carro vad roligt att läsa att ni har pratat bebisnamn. Vill ni ha flera mellannamn eller ett? TA ett från er sida o ett från hans sida? Fast du som mamma har väl lite mer att säga till om;)? Du som bär och ska plågas..

2011-01-23 @ 16:11:15
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag vill ha 2 mellannamn, eftersom både jag och lillebror har 2 var, Jimmy har 1 mellannamn men för honom spelar det ingen roll.

Jag tänkte att vi kunde ta ett från vardera sida och jag har kommit på ett om det skulle bli en pojk, men jag har inte riktigt bestämt vad om det blir en tjej, men han har jättesvårt att komma på nåt, men ja, vi har ju till Juni på oss :)

2011-01-24 @ 10:50:59
URL: http://ninnix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0