Dålig dag

Ja men precis som rubriken säger, idag har jag haft en dålig dag..
Börjar med att jag inte kunde sova inatt, somnade väl tillslut runt 03.30 sen väckte Jimmy mig på morgonen när han skulle åka till jobbet, han skulle bara köra skolmaten så han så okej då, han fick ta bilen så slapp jag köra in honom och kunde sova en stund till istället.

Men sen får jag ett mess o han säger att han ska jobba mer, jaha tänkte jag, då blev de inge gjort för mig idag heller.
Sen ringer han till mig och säger att han ska köra ännu mer också, suck, det var den kvällen.
Jag räknar med att han inte är hemma före sex iallafall..

Jaja, ursäkta att detta blev ett gnälligt inlägg, undrar just vad man skall hitta på nu.
Hum, slänga sig i badkaret en stund kanske.

Hoppas ni andra haft en bättre dag än mig :)

Kommentarer
Postat av: josefine

jobbigt att somna så sent och sen ha en jobbig dag

2011-01-05 @ 21:07:33
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0