Less

Nu är jag så otroligt less på allt och alla..
Folk ljuger för att slippa träffa mig, och varför det då? -Jo, för att jag inte är en viss annan person, för vissa duger man nämligen inte om man inte är hon...
Men visst, kör på det! Jag vill ändå inte träffa folk som ljuger och inte kan acceptera att jag är jag och inte hon!!

Kom bara inte och tro att ni ska ha med barnet att göra sen heller, för kan ni inte acceptera mig så ska ni inte ha något med mitt barn att göra heller!!

Jag fattar inte varför ni måste hata mig bara för att jag kom in som nummer 2.. Jag förstår inte varför jag inte ska få en chans och varför ni inte tycker att jag duger.
Ni sårar mig nåt så otroligt mycket och jag tänker inte ha något med er att göra förrän jag får en förklaring och en ärlig ursäkt som inte är inlindad i massa smörja!

Det är erat val, men jag förstår inte varför ni som påstår att ni är vuxna inte kan bete er som det.



Och till alla andra, förlåt för aggressivt inlägg, jag var tvungen att ventilera och få ur mig det någonstans.

Kommentarer
Postat av: laila

Det är bara att stå på dig vännen. Skit i dom som inte är värd det du har att skänka. Jag förstår hur det känns, själv har jag prob med min mamma som skriver o hotar att hon ska träffa mitt barn när de är fött. Bara att höra av dig om du vill träffas o prata eller så. finns:) kram

2011-01-13 @ 17:46:35
URL: http://www.minpappasdotter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0