Teneriffa

Igår åkte jag och Jimmy och hämtade ut våra pass som hade kommit nu, på kvällen var vi även och köpte en stark solskyddsfaktor.

Kan tänka mig att en del av er har funderat på vad vi skulle hitta på eftersom vi fixat pass,
vi ska åka till Teneriffa med min släkt! :)

Vi åker den 13/2 och blir borta en vecka.
Det kommer att bli otroligt skönt att komma iväg, och detta blir ju min första utlandsresa med. Jag är lite nervös inför flygningen men som sagt, det är ju första gången för mig.

Kommer bli mysigt att fira allahjärtansdag utomlands, mysiga hotellrum och ja, allt!


Igår var jag och Jimmy även in på lindex för att se om jag kunde hitta något på rean men icke, däremot blev det 2 par bodysar och två par byxor till bebisen för 39kr/st, det tycker jag är billigt! :)


Jimmy och bebis, jag älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: laila

man ska vara förskti under grav att resa. ja skulle aldri våga de:S

2011-01-28 @ 21:38:34
Postat av: Carro

Självklart ska man vara försiktig, det skall man vara med mycket, men jag har kollat en massa och hört efter med BM, så det bör inte vara några problem.

Har sjukförsäkring som täcker och så.

2011-01-28 @ 22:49:58
URL: http://ninnix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0