V. 19 idag (18+0)

Idag går jag in i vecka 19 i min graviditet, snart har jag kommit ikapp så långt jag trodde jag hade gått när vi blev backade.
Tyvärr så har jag inga bilder att lägga in just nu, även fast jag skulle vilja, jag har nämligen de flesta bilderna på min telefon som är trasig :(

Längtar galet mycket efter bebis just nu, tänker tillbaka på ultraljudet som vi var på förra veckan och det var verkligen helt otroligt att ligga där och se våran lillbebis! <3

Mår rätt bra idag, skönt med tanke på att jag fortfarande kan få lite elaka illamåendeattacker då och då, däremot så har inte tröttheten släppt ännu.
Har även börjat känna av halsbränna om jag tillex. dricker för mycket apelsinjuice, fungerar dock bättre med ett par isbitar i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0