8 Juli

Tänkte försöka hinna med att skriva några rader nu medan lillfröken ligger o sover en liten stund.
Har inte gjort något speciellt idag ännu, får väl se om vi hittar på nå eller så.

Igår var vi iallafall till bvc och träffade doktorn, Leah var jätteduktig och sa inget alls medan han klämde o kände o lyste o kollade.
Allting såg bra ut och lät bra och torsken som hon har i munnen har nästan försvunnit nu :)

Vuxit hade hon gjort med, Leah är nu 56,2cm lång och väger 4210gram!

Nu kom Jimmy precis hem från jobbet så jag ska ta o vara lite social med honom.


Leah och Jimmy på BB, dagen efter hon föddes! <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Kan inte du börja skriva lite mer på din fina blogg? Jag förstår att du har fullt upp med ditt fina barn och det! Men det skulle vara jätte kul för mig med lite mer inlägg, för jag tycker din blogg är intresant, jätte bra och jätte rolig att läsa!!! Kram din läsare Fanny:)

2011-08-02 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0