Leah 1 månad!

Förlåt för dålig uppdatering men som jag skrev tidigare så hinner jag inte riktigt med bloggen så mycket som jag skulle vilja..

Idag blir min lilla Leah 1 månad, helt otroligt vad tiden går fort nu!
O herrejisses att man kan älska någon så mycket! Leah är absolut det bästa jag har!

Har gjort hand och fotavtryck på lilltjejen idag, var inte det lättaste att få henne att samarbeta, men tillslut gick det, blir roligt att ha och titta på och jämföra med i framtiden. :)

Imorgon ska Leah träffa doktorn, rutinkontroll på bvc, blir spännande att se hur mycket hon vuxit nu sedan sist..

Nä nu ska jag ta o kolla lite på tv innan det blir kväller, får se när lillfröken tänker gå med på att sova inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0