3 Juni 2011

Dålig update av mig igen, sorry..

Här har det inte hänt mycket alls, speciellt inte på bebisfronten, våran lilla skrutt fortsätter att vara envis och verkar trivas väldigt bra där inne i magen såhär 2 dagar innan BF..

De senaste dagarna nu har det varit kalas, för mormor i onsdags och för Larsa igår, så kalasat är väl vad jag har gjort sedan senaste uppdateringen :)

Idag har jag varit till BM igen, blir ännu tätare besök nu eftersom det är sån kort tid kvar, lämnade urinprov och mätte blodtryck, lyssnade på hjärtljuden och vägde mig. Behövde inte göra mer nu eftersom jag var där i måndags också.

Nästa tid på tisdag.

Hoppas liten vill komma ut nu, jag vill verkligen det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0