14 dagar kvar

Dålig uppdatering av mig i helgen men jag har inte orkat.
Idag har vi 14 dagar kvar till beräknad förlossning fast jag tycker att den kan komma nu istället, skulle vara skönt att slippa de sista veckorna eftersom jag har så ont hela tiden, och självklart för att vi längtar så mycket med.

Sedan igår kväll har jag haft lite mer sammandragningar än förut, har även en mensvärksliknande känsla ibland, man kan ju alltid hoppas att det blir nåt mer snart.

Tänkte skriva lite om helgen med eftersom jag inte uppdaterat något.

I fredags var jag och hjärtat hem till min moster och hälsade på lite, såg nån knepig film på tvn o fikade lite.
Igår åkte vi upp till stugan och grillade, synd att det blåste så mycket bara, senare på kvällen åkte vi in till stan och gick på cruisingen och kikade, blev där till rätt sent, tror vi kom hem runt 2 eller nåt sånt.

Idag var vi hemma rätt länge, älskling tog tag i diskberget som vi hade så nu är det borta :)
Senare på eftermiddagen åkte vi upp till stugan och träffade jimmys mamma, sandra, damien, gunilla och hundarna en sväng.

Nu sitter vi bara hemma och hoppas på att få träffa våran lillfis snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0