26 Maj 2011

Orkade inte uppdatera något igår, gjorde inte så mycket, tog och diskade ett lass och så bara..
När Jimmy kom hem skulle vi åka o handla och jag insåg att jag helt plötsligt inte kunde ha ett enda par skor längre, inte ens Jimmys skor som jag gått i den senaste tiden passade, så vi fick åka upp till min moster så jag fick låna ett par skor av min lillebror som har ännu större fötter, suck.

Idag fick Jimmy sluta tidigt eftersom vi skulle på soc kl. 15.00 och skriva på faderskapsbekräftelse o.s.v, så nu är det gjort och det är skönt att ha det gjort nu när liten snart ska komma.

Blev lite käk på subway innan soc också lite shopping efteråt :)

Idag är det iallafall 10 dagar kvar till beräknad förlossning, idag är dagen vi hade som BF innan vi gjorde ultraljudet så jag måste erkänna att jag hoppats en del på att det skulle sätta igång idag men så verkar det inte bli, tyvärr.

Jag hoppas verkligen att bebisen kommer snart, både jag och Jimmy längtar så otroligt mycket nu :)


Älskade lilla bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0