BM besök

Imorse var jag till barnmorskan igen på kontroll, passade på att beklaga mig över att jag svällt upp ännu mer nu, mina fötter ser nu ut som klumpar och fingrarna som korvar, känns som jag håller på att förvandlas till en ballong..

Inget blodprov idag iallafall, men kollade blodtryck och fick ta ett urinprov med för att kontrollera att det inte fanns någon äggvita i urinet, blodtrycket låg lite högt men ingen äggvita iallafall.

Fick ställa mig på vågen som vanligt och det enda jag kan tänka nu är, tur att det är över snart.

Mätte magen, sf-måttet låg på 36cm, denna gång och hjärtljuden låg på 152 s/m nu med, men bm lyckades precis väcka lillen innan vi skulle lyssna :)

Blir nytt besök på fredag för att följa upp med nytt blodtryck och urinprov för att se att det inte är någon havandeskapsförgiftning på gång, sen skulle jag få en tid för kontroll i hudik om inget hade hänt innan fredag.

Nu ska jag se om hjärtat vill hitta på något en liten stund :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Bra att dem kollar upp dig! Vilken bm har du?

2011-05-31 @ 12:51:09
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0