BM besök igen

Japp idag var det alltså dags igen, den här gången förstod jag att hon skulle sticka mig med men det gick relativt smärtfritt ändå den här gången, mycket tack vare att hon stack mig i pekfingret istället för långfingret.

Har den senaste veckan misstänkt att bebis fixerat sig vilket jag fick bekräftat idag, känns skönt att den ligger startklar nu, lite värkar på det här så blir det kanon :P

BM sa även att min mage har börjat sjunka ner nu, tyckte väl jag med att den hade börjat göra det, men andra ser ju sånt lättare än man gör själv.

Dagens resultat
Blodsocker: 6,3
Sf-mått: 35cm
Hjärtljud: 152 s/m
Vikt: +15,2kg fr. hälsokontrollen.


Nu vill vi att liten ska komma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0