Helg

Hejsan!

Igår blev en hel del gjort när det gäller tvätt, så nu är istortsett allt ihopvikt och inlagt i skåp och lådor. Jimmy rensade även ut en massa kläder så man kan nästan tro att han inte ska ha nå kläder kvar men ändå har han mer än mig.
Hur vanligt är det egentligen, att killen har mer kläder än tjejen menar jag.?.

På kvällen igår tog vi en tur till hudik på cruisingen men det var inte så mycket att hurra över, dåligt väder o rätt dålig planerad bana enligt mig.

Idag har vi inte gjort så mycket här hemma, blev en relativt sen frukost och sedan kollade vi på några avsnitt av weeds. På eftermiddagen åkte vi upp till min moster och hälsade på och där har vi varit tills vi kom hem för kanske 20-25min sen..

Imorgon blir det BM-besök och föräldragrupp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0