Inbrott

Så himla surt!

Idag när vi skulle iväg på kalaset så gick vi genom vinden eftersom att dem vi var hos bor i samma hus som oss, då upptäcker vi att en massa utav förråden där uppe har blivit uppbrutna och alla grejjer ligger som i ett enda kaos i alla förråd.

Vårat förråd hade inte klarat sig, det var totalt kaos där :(

Varför kan folk inte lära sig vad ditt och mitt betyder och ge fan i andras prylar?!
Även om inget av värde direkt hade försvunnit så är det ändå otroligt tjatigt att få alla saker upprivna och utspridda..

Suck, aja...

Imorgon blir det BM-besök på morgonen och sedan föräldragrupp på eftermiddagen :)
Nu ska jag ta o sova snart, börjar bli riktigt trött..

Kommentarer
Postat av: Jezzika

den frågan har jag ställt mig många gånger =(, i mitt förråd på skytten hade jag inte för så länge sedan också inbrott i, vi hade otur att ha lite av värde där nere, som försvann (datadaler som var Jimmys)och det är otroligt drygt att städa upp allt igen, plus kontakta polis och försäkringsbolaget =(

2011-05-02 @ 14:32:28
URL: http://trainaccident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0