Körkort

Idag är det 2 år sedan jag klarade uppkörningen och fick mitt körkort, vilket också betyder att min prövotid tar slut nu!
Har ännu inte blivit stoppad av polisen en enda gång, inte ens en vanlig blåskontroll har jag gjort.

Helt otroligt, minns hur sjukt nervös jag var för två år sedan, det var min andra uppkörning eftersom att jag rent av  slarvade bort den första, minns att jag var säker på att jag hade kuggat mig den här gången också eftersom jag trodde jag hade missat en 70 skylt eftersom jag kom på en 90 väg o helt plötsligt blev det 50.

Det visade sig iallafall att jag inte hade missat något och jag klarade mig, härlig känsla! I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0