Sängkläder m.m

Ägnar kvällen åt att spana in sängkläder till lillens spjälsäng + gardiner till vardagsrummet mm..
Skulle även behöva fixa ett spjälskydd till sängen med.

Har som sagt en del kvar att skaffa men det allra mesta är sånt som det inte är någon panik med.

Jag hoppas att liten vill komma ut snart, bm sa ju i måndags att hon inte var helt säker på om jag skulle hinna dit några fler gånger, dvs att bebisen kunde komma nu under dessa två veckor men vi får väl se.

Allt jag känner är att det trycker nedåt (gjort länge), och att det liksom ilar till ibland (beror på att bebisen liggen och trycker med huvudet nedåt)..

Inga direkta förverkar och har inte så mycket sammandragningar heller tycker jag..
Suck, känns nästan som den aldrig vill komma ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0