11 Maj 2011

Håller på att kika igenom bebiskläderna som vi har och insåg just att vi hade lite för lite kläder ännu så därför bestämde jag mig för att beställa hem lite mer, blev ett startsett på 8 delar och ett par söta byxor :)

Sitter också och funderar på vad jag skall packa i BB-väskan och hur mycket, tips?

25 dagar kvar till beräknad förlossning! Fast jag tycker nog att lillen kan få komma ut nu istället, alldeles tokjobbigt att bara vänta nu den sista tiden som är kvar..

Nä nu ska jag fixa nån varm macka och fika lite :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kom ihåg underkläder till er föräldrar! Kamera+laddare eller batterier, mobilladdare, mjukisbyxor och amningsbh. Söta ting till förlossningen att äta som ger snabb energi, kortlek?, skriv upp all på en lista o bocka av när ni faktiskt lagt ner den saken.

2011-05-14 @ 14:33:20
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0