Babysim

Hejsan hoppsan!

Vi lever, bara massa tidsbrist och orkeslöshet som spökar igen.

Idag har vi varit på babysim med lillskruttan, var hennes allra första gång eftersom vi missade förra lördagen, eller ja, det krockade med Leahs dop.

Leah tyckte det var jätteskönt i vattnet och plaskade på för fullt :)
Blev inte så långt bad men fullt tillräckligt för en liten tjej :)
Tog inga kort den här gången men tänkte försöka komma ihåg det till nästa vecka!

Eftersom det inte blev nåt kort från idag så kan jag bjuda på en gammal bild istället


Kommentarer
Postat av: Raggaranki - Mot min smala lycka!

SV; Jo när jag äter var 4:de timme så faktiskt kan hungerkänslorna komma. Men oftast för mig så kommer dem närmare den tiden jag ska äta så jag hinner mätta dem. Värre är väl på kvällen efter jag ätit men finns ingen återvändo :)



Sen får man ju dricka te/kaffe, 1 loka/ramlösa 33 Cl om dagen och så :) Så jag kommer klara det =) hihi

2012-01-05 @ 11:15:55
URL: http://raggaranki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0