2 Oktober 2011

Hejsan!

Har inte orkat uppdatera här något i helgen, har haft min bror sovandes här och så vidare..

Nyss lagt våran lillfröken så nu hoppas jag att hon somnat för natten men det lär väl märkas, hon brukar somna runt den här tiden så :)

Sitter här och tänker på denna dag för ett år sedan, skulle på fest med jobbet, eller ja det var två team, men det blev inte som planerat riktigt, jag åkte iväg på festen men med en coca-cola istället för alkohol.
Morgonen den 2 oktober 2010 var nämligen dagen då stickan visade två streck och vi fick veta att vi hade en liten inneboende i min mage! <3

Våran älskade Leah, känns rätt overkligt att det var du som bodde i min mage!
Mammas och pappas lilla guldklimp! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0