8 September 2011

Hej!

Har inte haft en sån bra dag här.. Hade nyss skrivit ett långt inlägg som bara försvann..

Iallafall så skulle min bil besiktas idag och Jimmy åkte in med den medan jag och Leah var kvar hemma, men vad tror ni händer? -Jo, bilen vägrar starta när det var dags att köra ut den för att mäta avgasvärdena..
Ringde min bror så han fick bogsera hem Jimmy.

Antagligen är det bränslepumpen som gett upp, alltid ska det vara något.. Suck!

Nu på kvällen har vi varit hos Sandra en stund, skulle hämta Leahs bumbo som vart kvar där sist vi var dit.

Och alldeles just nu sitter jag bara här med skallebank och lite smått ont i örat, hoppas att det ger sig under natten för jag har verkligen ingen lust att bli sjuk just nu..

Mammas lilla solstråle! <3


Kommentarer
Postat av: Marielle

Söthöna eran :)

2011-09-09 @ 20:36:15
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0