Leah 3 månader!

Hejsan!

Idag blir min älskade dotter hela 3 månader! <3
Tiden går så otroligt fort tycker jag, känns som att jag inte hinner med.

Om Leah vid 3 månaders ålder:
-60 cm lång och väger 4980 gram, dessa siffror än några veckor gamla dock och imorgon blir det en ny vägning.
-Har nyss börjat använda strl 62 på sina kläder.
-Hon "pratar" på för fullt, mest på förmiddagarna men även en hel del senare med.
-Tycker inte om att ligga på mage längre stunder.
-Hon rullar lätt från mage till rygg.
-Hon tycker om att sitta, men ÄLSKAR att stå.

Ja nog är det säkert mycket mer att skriva om henne men just nu tar det stopp..


(Hade velat lägga in en dagsfärsk bild på henne men min kamera är tyvärr spårlöst borta.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0