Stolt mamma!

Tjenixen!

Här har det vart en hemma-dag idag! Kände att vi kunde behöva det efter veckans rännande :)
Har mest myst hela dagen, men har även hunnit med lite disk och småplock, tyvärr märks det inte..

Känner mig så otroligt stolt idag med, älskade lilla Leah rullade nämligen från rygg till mage helt själv på golvet för första gången idag! :D

Jag lyckades få rullningen på kort, kände på något sätt på mig att hon skulle fixa det den här gången när hon kämpade så jag sprang och hämtade kameran utifall :)

Nu sover vårat lilla mirakel sedan några timmar, ett bad och lite mat på det så somnade hon skönt.

Sötnos!


(Ja, jag vet att det är gamla kort men så får det vara, dom nya kommer så småningom)

Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Ska jag vara ärlig så har jag knappt använt den sen jag skrev om den.. Har liksom glömt bort den :P Men den funkade verkligen i början.. Nu har ju mina brisntingar hunnit blekas med tanke på att det är 7 månader sen river föddes men jag vet inte riktigt.. jag tror den är bra och kommer absolut att använda den igen =)

2011-09-12 @ 07:46:50
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0