Träningssugen

Hejsan!

Jaha, nu blev klockan efter midnatt innan jag hann med bloggen, men aja..

Som rubriken lyder så har jag nu blivit sugen på att komma igång och träna lite igen, få bort mammamagen och även gå ner ytterligare i vikt, som jag höll på med innan jag blev gravid.

Nu är det alltså dags att ta tag i det och idag var jag in och pratade med Active och ska dit och träffa en medlemsrådgivare imorgon :) Nu känns det spännande!

Valde Active nu eftersom att det alltid finns personal där och jag vill inte riskera att träna sönder något nu efter förlossningen.
Tidigare höll jag hus på Faxe när det var träningsdags.

Nu känner jag mig taggad iallafall, hoppas att det håller i sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0