Comeback?

Hejsan!

Nu är det två månader sedan jag skrev något här sist, all motivation till att skriva försvann bara sådär..
Många gånger har jag tänkt gå in och uppdatera men det har inte blivit av.

Mycket har såklart hänt på 2 månader med ett litet busfrö hemma.

Leah blir 7 månader imorgon och idag upptäckte vi att hennes tredje tand har börjat kika fram, precis till höger om dom andra två :)

Ska be karln lägga in bilder från kameran sen så jag kan slänga upp någon ny bild på fröken :)

Förhoppningsvis kommer jag börja uppdatera lite här igen titt som tätt nu..


Gammal bild på lillfisen


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja vi vill läsa om lill snutta! :)

2012-01-06 @ 01:38:38
URL: http://ronjamelin.blogg.se/
Postat av: Håkan berg

Tycker om er!!

2012-01-06 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0