Fler tänder

Hej!

Idag har vi mest varit hemma, Jimmy har kört ut den sista reklamen och då passade jag och Leah på att busa och sova :)

Imorse stod hon upp i sängen, först på knä och sen även på fötterna, tyvärr fick jag ingen bra bild på det då både kamera och mobil var urladdade :/
Men jag satte ner henne i sängen nu ikväll och hon gjorde det igen så då passade jag på att knäppa.

Idag har även hennes 4:e tand börjat titta fram, vänster framtand uppe den här gången, går undan med tänderna nu :)

Kände att vi var tvungen att sänka sängen hennes nu ikväll innan vi började natta henne, lika bra det för vi vill ju inte att hon ska ramla ur! Älskade barn <3


Titta här vad jag kan!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hon ser verkligen full i rackartyg ut i den blicken hon har på bilden :).

2012-01-09 @ 21:25:51
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0