Mitt i natten

Hejsan!

Nu är klockan snart 6 på morgonen och här sitter jag, varit vaken en stund nu, ca en och en halv timme skulle jag tro.

Leah bestämde sig för att vakna och inte vilja somna om mitt i natten, sa till Jimmy att han fick ta henne så jag fick sova nåt inatt eftersom jag inte sov nåt natten innan..

Sagt o gjort så klev han upp med henne och lyfte över henne till våran säng för att försöka få henne att somna, utan resultat.. Istället lät han henne krypa o härja i våran säng tills hon blev övertrött o gnällig och då vaknade ju jag förstås..

Vi fick Leah att somna efter en stund o sen när jag kom in till dom efter ett toabesök så sov dom båda två, Leah i min säng o Jimmy som tog upp resten genom att ligga på tvären, suck..

Så jag hamnade här då jag har brorsan som har occuperat soffan med..

Det var den här nattens sömn det... Men aja, Leah sover ju iallafall.


Hoppas ni andra fått sova bättre inatt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0