Nr.5

Hejsan!

Hade egentligen tänkt skriva detta igår men då kom jag inte in på bloggen så det gick inte..

Iallafall så har ju Leah fått en himla massa tänder, och igår hittade vi tand nummer 5 på väg, den andra framtanden uppe :)
Men nu tycker jag att det kan få vara ett tag, hon får ont och äter och sover dåligt tack vare dessa tänder, hon är inte speciellt gnällig men som sagt så är det annat som blir lidande istället.

Idag har vi inte gjort så mycket än, jag och Leah har badat lite bara och nu när jag tänker på det så drar babysimmet igång igen på Lördag!
Ska bli himla kul :) Leah trivs som fisken i vattnet i bassängen!

Nä nu ska jag ta o käka något och sedan ska vi åka och handla lite..


Trött Leah i morbrors bil! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0