8 Juni 2012

Hejhopp!

Haft fullt upp dom senaste dagarna så bloggen har fått vänta.
Tänkte ev. lägga upp lite kalasbilder framöver men just nu får det räcka med ett vanligt "tråkigt" textinlägg :P

Igår kom L's gudfar Kennet och hans Sofia hit och grattade L, alltid roligt att träffa dom, det blir inte allt för ofta nu för tiden men så är det mycket som händer hela tiden med.

Idag har vi mest varit hemma, J har jobbat och jag o Leah har busat massor med alla nya leksaker :)
Jimmy har lyckats att nästan tappa rösten idag så vi har fått inhandla halstabletter och sedan har han fått dricka varmt te och så vidare.. Hoppas det är borta imorgon så man fattar vad han säger :P

Nä, nu ska jag läsa bloggar och kika runt lite ytterligare en stund innan jag lägger mig..

Btw, ett år sedan vi kom hem från BB, ett år sedan vi sov hemma med L för första gången! :')


L & J, ni vet att jag älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Måste ha varit en underbar känsla att få komma hem med sin nyfödda bebis :)

2012-06-09 @ 10:41:46
URL: http://lilllaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0