Var är min ring?

Det finns en liten sak som jag funderar på istortsett dagligen, och det är vart min förlovningsring har tagit vägen?
Jag har ju varit förlovad i lite mer än 2 år nu, tyvärr kunde jag inte använda ringen ordentligt så länge då mina fingrar svällde upp till korvar unden graviditeten..
 
När jag sedan kunde börja använda den överhuvudtaget igen fick jag ha den på lillfingret, och sedan försvann den. Den har varit borta i runt ett år nu och det stör mig nå fruktansvärt, för oavsett om den skulle passa nu eller ej så skulle jag ju ändå vilja ha den..

Jag har vänt upp och ned på lägenheten ett antal gånger men kan verkligen inte hitta den, trodde jag hade lagt den på nåt supersmart ställe för att jag inte skulle tappa bort den och sen helt enkelt glömt bort det där superbra stället men då borde den ju dykt upp förr eller senare ändå tycker jag?.. :/

Så, jag känner mig naken på något vis..

Min ring går heller inte att köpa ny, det skulle ändå inte bli samma sak men det skulle iaf vara bättre än ingen ring alls.. Men det går inte med min, det är nämligen så att det är min bror som har gjort våra ringar, därför blir det speciellt och det känns inte alls bra att den är borta.

Var kan man hitta en borttappad ring? Jag tror jag blir knäpp snart.
 

Hittade endast denna suddiga bild på datorn just nu..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Carro: Det finns en man som heter Sten-Björn som faktiskt jobbar med något helt annat som är fenomenal på att tala om vart folk lagt bort sina saker.Han jobbar på cfl med bla att fixa elskåp när internet inte vill fungera för oss här hemma. Ks mamma har nog hans nummer. Ska jag försöka komma ihåg att fråga henne om det? Kram

2013-01-16 @ 21:47:29
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad trist när man tappar en ring, det går ju liksom inte att ersätta då just den ringen man har är speciell. Jag har hört en del som frågat medium om de vet vart ringen finns och på så sätt lyckats finna den igen, kanske kan vara värt ett försök? Hoppas den dyker upp snart igen.

Har en tävling i bloggen där du kan vinna en sångpåse från Oskar och Ellen. Delta gärna: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

2013-04-07 @ 20:40:37
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0