4 år

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men jag har varken haft tid eller ork.
 
Har fått en helt underbar praktikplats på dollarstore, och det känns så himla skönt att ha något att göra om dagarna :)
Det enda tjatiga är väl att jag och Jimmy knappt träffas något under vardagarna eftersom att han åker iväg och
jobbar innan jag kommer hem igen och när han kommer hem ligger jag oftast redan i sängen och sover/halvsover.

Idag firar vi 4 år tillsammans, på olika håll dock men vi får ta igen det till helgen och gå ut och ta en fika eller nåt sånt då istället.
Har ju även varit förlovade i 3 år idag med, och nu har jag äntligen en ny ring på mitt finger. Fick min nya ring den 1/11 och hade tänkt börja använda den idag men jag kunde inte hålla mig så den åkte på direkt. :)
 
Nu ska jag nog krypa ner så jag orkar upp imorgon :)
 
Å just ja! Jag klarade provet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0