17 September 2013

Ska försöka skramla ihop ett inlägg här, känner att det är bäst så att jag inte tappar det helt igen.
Idag har jag varit på miroi, precis som varje tisdag, sen hem och käka och sånt.
Hämtade Leah på dagis, vet inte om jag nämnt tidigare hur bra hon trivs på sitt dagis och det glädjer mig verkligen!
 
Efter det skjutsade jag Emma (brorsans tjej) till stan, hämtade upp bror på samma vända och åkte o handlade.
Hittade en sko som jag tyckte jag kände igen, ringde ett samtal och visst var det så, så då kom den tillrätta med :)
 
Just det, idag fyller Leahs äldsta kusin 6 år, grattis grabben!
Ska åka dit på lördag eftersom J jobbar idag.

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva.. hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0